Pink Blossom Pointer

» Sista dagen :D

I skolan.. Och nu är det helg! Men för mig blir det extra lång för jag ska till underbara Cypern! Fyra timmar flyger man.  Är typ aldrig nervös men nu är jag det, när det händer så mkt runt om i världen eh. Ska vara i Aiya Napa, skönt o fint område och jag har hört att det finns massa butiker med billiga skor o kläder. Men det bästa är ju såklart stranden som har 30 grader i vattnet och det ska vara 31 grader ute, perfekt för att bada och sola :). 

Oftast så är jag trött varje dag efter skolan och inte äns orkar starta datorn på 3 dagar nu, har bara suttit vid mobilen. Mitt schema är både chill och inte. Har 2-3 lektioner som är 2 h långa varje dag, sedan rasterna 10 m mellan varje timme och lunch o ja. Sedan cykla upp för en uppförsbacke i 20 min.. Innan bodde jag mittemot skolan nu bor jag 5 min ifrån, har en nerförsbacke och sedan en kort väg under vägar sen är jag framme, nära men endå inte :p. 

Är snäll och bjuder på en gammal selfie hehe.



 



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: